About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Wednesday, November 14, 2012

I am sorry, but i still loves you :(

Assalamualaikum w.b.t ......

malam nie hati aku rasa xtenang sangat .... rasa lain ... 
aku sangat2x rindu kat dia..... sejak kebelakangan ni selalu gaduh dengan dia, ada sahaja masalah yang timbul .... tapi aku masih bersyukur sebab dia masih menunjukkan effort untuk meneruskan hubungan ni ....

Masalah ini pun bermula dari diri aku sendiri ....
aku terlalu rasa bebas hingga aku lupa jaga perasaan dia, aku terleka dengan keseronokkan bersama rakan2x aku , aku lupa kewujudan dia.... aku lupa jaga hati dia, aku sangka dia tidak peduli dengan aku lantaran kesibukan dia dengan latihan untuk ke ponti-anak (indonesia) ... dalam tak sedar dia selalu memerhatikan aku , menunggu aku untuk mencari nya.... tapi aku khilaf! aku cuai! aku abaikan dia ! aku salah! teruk nya aku  menjadi girlfriend dia, sepatutnya disaat2x seperti ini la aku harus berada disisi nya, mendengar setiap rintihan dan keluhan tapi aku???? aku tak mampu berbuat apa2x! Ya Allah , seandainya aku boleh memutarkan waktu ingin aku perbetulkan semuanya. sungguh hati ini sakit tersiksa dengan keadaan sekarang. aku tidak boleh menyalahkan dia di atas segala yang terjadi .... sebab semua ini pun berpunca dari aku!!! 
sekiranya aku diberi peluang ingin sahaja aku menjerit ke seluruh semesta alam aku menyesal dengan tindakan aku! aku menyesal terlalu negatif tentang dia! aku kesal kerana terlalu buta hingga aku tidak nilai kasih sayang dia untuk aku ! Ya Allah! bantulah hambaMu ini ...........

buat si dia yang tersayang .... maafkan fyda anjee, fyda sayangkan anjee , fyda menyesal , sangat menyesal ,... fyda perlukan anjee sekarang , fyda tau anjee sibuk, fyda yakin hati anjee masih ada fyda... maafkan fyda... seboleh2xnya fyda tak mau hubungan kita jadi macam ni .... esok 15/11 masuk 3 bulan hubungan kita , tapi kenapa fyda rasa takut sangat , sebelum ni fyda rasa excited jak menghitung hari .. tapi kenapa malam ni fyda rasa tak tenang? I do love you so much , i am sorry ... really sorry .... 

tolonglah, bagi fyda peluang untuk tunjuk kat anjee fyda betul2 sayangkan anjee... sangat2x perlukan anjee dalam hidup fyda.... i cant no you in my life..... i dont know what to do if i lose you . tak pernah dalam sehari terlintas fyda bangun tido tak fikirkan anjee, maaf , kadang2x fyda sampai terlupa makan , terlalu ingat dan risau kan anjee.. fikirkan hubungan kita.... i want more than this..... i want to make it beautiful and shining again , and to do so, i need you with me~ 

Ya Allah , dengarlah rintihan hati hamba,...... dekatkanlah hati2 kami Ya Rabbi , hanya engkau yang berkuasa merubah dan menentukan segalanya... bantulah hambaMu ini Ya Rabbul Izzati ... 
amin .. amin... ya rabbil alamin ......... 

No comments:

There was an error in this gadget