About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Monday, November 26, 2012

My story before end of 2012~

Assalamualaikum!

Hari ni mo share ngan kawan2x pasal berita yang baru jak dapat dari beliau aku kat kampung! SEDIH! my papa got FEVER! :( sgt sedihhh~ rasa mau balik! tapi bapak kata xpaya balik ... huhuhu... get well soon pa! Pleaseeeee! be strong!! walaupun fyda jauh dari mata bapak n mummy , tp selalu doa untuk bapak n mummy! Sayangggg bapak n mummy sangat! :( pak~ i Love You so Much! You n Mummy are my life , my world, My priority, My everything! stay healthy ! :)

26/11.2012 ...

waaa... xrasa kan masa berlalu cepat sangat! xlama lagi dah sampai hujung tahun! rasa sedih pulak mo tinggalkan 2012 ni~ semoga ia akan berakhir sebagai tahun yang indah buat aku , seperti mana tahun 2011 yg membuat aku menjadi seorang yang lebih matang and ramai kawan2 yang sayang kat aku :) Jom kita buka cita pasal hidup aku sepanjang 2012!

Campus Life~ hari ni, di campus aku rasa lucu , sebab sepanjang tahun 2012 ni , first time aku gi campus guna baju kurung! hohohoho~ tapi rasa bersalah la jugak .. okay apa pakai baju kurung~ xpaya fkir segan bila jeans ketat sangat , or baju pendek ... rasa selesa jak jalan ... walaupun mungkin agak panas kan ... tapi di mata Tuhan sejuk~ :) alhamdulillah! sekarang tengah belajar menjinakkan diri guna baju kurung semula~ hehe . doakan k! :) 1 lagi kemahuan n niat yang baik insyaAllah ~ :):) 


Study ? ok juga setakat ni .. just kebelakangan ni ada stress sikit pasal assignment xabis2x.. but , berkat kesabaran yang Allah bagi .. alhamdullillah ... aku mampu melalui nya.... aku sangat bersyukur sebab aku diiringi oleh insan2x yang xputus2 bagi aku kata2 semangat di saat aku mula "down" ! hehehe . thanks all! especially my family! :) 

Friendship ? makin baik,, makin ramai kenalan ... makin rasa diri ini sangat berharga! ( perasan jap!) walaupun sebelum ni pena gaduh ngan BFF aku .. sebab salah faham n keegoaan diri ...but syukur la.. segalanya telah selesai .. ku harap xda lagi dendam n rasa iri hati yang timbul! sayang korang semua sangat2x! 

next! pasal Boyfriend? .. alhamdulillah~ setakat ni keadaan baik2 sahaja .. insyaAllah akan selalu baik2 jak ... xmo la cakap lebih2 pasal ni .. byk ckp nnti benda xjadi jak kan? hehe. dear friends! doakan jak yang terbaik untuk aku k ? sah masuk 3 bulan lebih relationship ni! harap2x boleh kekal lama ! AMIN! saya sayang dia ... :) 

Kewangan ? as a student confirm la duit selalu jadi masalah kan? tapi sekali lagi aku bersyukur coz rezeki aku tahun ni xputus2 ... n kalau xda halangan aku akan mula business Jual perfume and Baju .. Harap2 laku la ... :) aku mau belajar macam mana susah n perit nya cari duit , mana la tau bole ubah perangai aku yang kuat enjoy ni! hehe.. HARGAI DUIT SIKIT! :P nak ajak kawan join K-LINK sekali ... ( walaupun aku sendiri belum jadi member) hehe! tapi before hujung tahun ni insyaAllah aku mo confirm untuk jadi salah 1 member/ family K-LINK plak ! :) .. keep this words! hehe ..

Kesihatan? hah! ni jak 1 masalah aku 2012 ni .. selalu demam! selsema! MIGRAIN , xboleh kena panas sangat hidung kuar darah! haihh ... antibody aku lemah sangat! harap2 dapat la ubat or vitamin yang boleh membantu .. hehe. any idea? share with me erk!

ok guys! I'm done with my story! sambung esok2 lagii~ hehe,, 
doakan pelajaran aku disini baik2 sahaja k .. doakan semuanya berjalan dengan lancar ... 
Harapan n Tujuan aku kali ni hanya satu ! 
TO MAKE MY FAMILY ESPECIALLY MY PARENTS PROUD OF ME! thanks guys! muahhh!

Lots Of Love from me! hehe <3 
take care! <3

No comments:

There was an error in this gadget