About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Sunday, September 16, 2012

Simpang Mengayau - Kudat!

hello! Whats up?? hehehe... we are here! Tanjung simpang Mengayau kudat Sabah !
seriously , so damn beautiful view ~ :):) pantai dia bersih .. air biruuuuuu~ wow! excited sangat masa pergi sana.. hehe.. <3 lets enjoy the moment! ^_^




















kenangan yang terindah pernah ku miliki ...~ <3 
semoga bahagia ini kekal abadi Ya Rabbi Izzati .. :) 
amiiiinnn ^_^

No comments:

There was an error in this gadget