About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Sunday, September 16, 2012

My storyyyyy 15sept ^^

Haaaaaiii~ 

aku kembali lagi ... untuk update blog aku ...
sekarang ni .. aku ada di kota kinabalu sabah ... 
jadi budak kuliah balik! hehehe <3 

oh yaaa! SELAMAT HARI RAYA. ... walaupun kita diambang2 berakhirnya syawal! wanna say sorry kepada sesiapa yang pernah termarah,termaki, terSEGALANYA.. hehe ... sorry kay? O-O ^^

okay , now balik ngan cita aku.... 
aku just mau kata AKU HAPPY SANGAT2 HARI nii! LAMA DAH XHAPPY MACAM NI , harap2 laa... kegembiraan ini akan berpanjangan ... :) amiinn~! 

walaupun agak sedih beberapa kebelakangan ni disebabkan dapat result yang xseberapa... , yg xmemuaskan disebabkan kecuaian sendiri ,, aku masih bersyukur coz ramai orang2 yang aku sayang and sayang aku sokong aku! thanksssssssssss sgt2!! <3 

and, for sure! i just want to inform again that , I AM NOT SINGLE! hehe <3 okay, but for this time,,, i am not going to show-off sapa orang tuu ... coz manala tau kan, ada orang DENGKI tengok orang bahagia trus doa yg xbaik .. huhuhu.. 
Kepada mereka diluar sana, just for you guys information, no more late night massage from me, not because suda tertidur, busy , ataupun xda topup , but because i have him! <3 okay, tutup cita pasal nii .. :) 

Tetiba plak teringat cita resident evil ~ hehe .. sapa dah p tengok? best ke cita tuuu? mo tengok sangat2 tapi xda kawan ... 'abangsayang" kite busy training ... xbley selalu teman .. :( sabar jak laa... :D

+ hari ni, mengidam petai sangat2! so , kalau sempat esok mo gi cari petai ... masalahnyaa,, PASAR BESAR di KK ni sebelah mana?? pasar filipin aku tau larh .. =.= nampak sgt jarang masak! hehe :D sorry! 

xlama lagi bulan 10 kan? emm :) happy sangat2.. coz xlama lagi genap lha setahun usia aku keluar rumah , gi jalan2 ngan member or family sebagai seorang muslimah(bertudung) ... dulu bukan main keras hati xmau pakai .. syukur lha,, coz dapat hidayah dari Allah ... :) alhamdulillah ya rabbi :):) 
cuma ada lha kadang klu turun uma buang sampah tu xpakai tudung... sorry :( 

next .... terasa mau pakai tudung labuh , tp ... kena kuatkan iman n tiang agama luk ... takut nanti xkekal perubahan tu ... its okay kan? berubah perlahan2 :) doakan yang terbaik untuk aku kay? :)) sayang korang semuaaa! ^^ 

oaky , aku nak post page ni dulu ,... sambil2 tu .. karang aku mo tunjuk pulak gambar2 aku gi uma terbalik ... , gi simpang mengayau! hehehe <3 BESTTT GILERR2x!! hehe ! <3 





No comments:

There was an error in this gadget