About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Tuesday, July 17, 2012

program yang aku ikut-2

Selepas program Bengkel Kepekaan Gender hari tu ... aku joined pulak "Leardership Camp" yang di anjurkan oleh pihak CSD campus aku! campus mana lagi kalau bukan Sidma College City Campus! =)) 


jangan keliru erk .. ( aku student Unitar/umtech, tp Sidma is the management yang handle student Unitar kat sini) hehehe <3


okay , let's go back to my stories... pasal "leardership camp"


nak picture? ada banyak sangat! hehehe <3 okay.. jom scroll down! ^^


Sebelum Bertolak! ^^



jenguk2 dari tingkap... rasa macam hidup dekat kampung jewww! ^^


cabaran pertama! ^^



LALALALA ~ ^^


hohoho! mo lelong beg! :-P



kasi makan IKAN~ hehehe ^^


THE LEADERS! <3



hoho! bakal2 pemimpin! :P


GROUP Discussion !


JOM REBUT KERUSI! :D




BERLAKON~ SI "SENGAU"


PENAT BERLARI! 


SUKANEKA!


ALL ABOUT ME!


PEACE! ^^


My friend AL said "Fyda FeeL Like i'm in Korea!" xD 



Makan Dengan Kawan ! So sweet! Miss You Mat! ^__^


Guys! Still remember this?? Ikan kejar Beruang! hahaha xD


Another Cabaran!


Jom Masuk Hutan! seram weeiiii~ Tanah Licin Masa nii~ 2 kali aku jatuh! hohoho~ 
Nasib kawan aku Jaga! thanks Syukry, Epy , Malim, aL , Pipo and yang lain2~! ^^


with abang2 harapan Paradise ! bluuekkk! :-p


Miss All of them Much! ^^


Misi program :
+ menguji kekuatan mental sebagai seorang ketua!
+menyedarkan para bakal2 ketua cabaran2 dari segi mental, fizikal, alam sekitar , dan EMOSI! hahahaha xD

the best moment of me~ ^_^









next program....... 
seminar sebening kasih sejuta harapan,
melestari keluarga bahagia! ^^ 
di dewan Lao Gek Poh , Tawau! 
anjuran Jabatan hal ehwal wanita Sabah (JHEWA) 



No comments:

There was an error in this gadget