About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Monday, July 16, 2012

16 july 2012 ---- setelah lama menyepi!

hyeeee friendss!
lama dah aku menyepi kan ... 
sorry laaaa, sangat2 busy ....
actually , I've joined lot of programs outside, tu yang masa pon bertabur, mana nak masuk klaz agii , buat assignment agi .. so terpaksalah korbankan masa update blog untuk yang lebih penting! hehehe <3 

sekarang ni aku tengah study amik sem pendek .. xpanjang masa ... ada just only 3 weeks moree before final exam! OMG~ 

bila fikir pasal final exam jak , mesti rasa pelik... maybe coz masa semakin berlalu kan, umur pun makin lanjut! am i getting old? NOOOOO!!!!!! 
im just get mature! hehehe .. 

kebelakangan ni, aku ada banyak sangat personal problem, tapi tu la... malass nak fikir sangat dah... 
mana2 problem yang aku rasa "better to let go" I'LL just Let It Go ! 

well, ada orang pernah tanya aku .. macam mana aku boleh jadi mudah sangat untuk melepaskan sesuatu , walaupun benda tu amat menyakitkan untuk dilepaskan ,,, nak tahu jawapan aku??? 

"sesuatu yang ditakdirkan menjadi milik kita pasti akan jadi milik kita walau jauh mana kita terpisah, atau jauh mana kita menolak .. begitu jua sesuatu yang tidak ditakdirkan, tidak akan pernah jadi milik/ hak kita walau kita harus berkorban nyawa mendapatkannya...." 

"Allah lebih mengetahui apa yang kamu sedang khuatiri dan sedang tidak kamu ketahui"

So pada mereka yang dilanda kecewa, sakit hati akibat kegagalan, putus cinta and sebangainya ... kuatkanlah hati .. percayalah dengan Hikmah disebalik semuanya ..... Allah itu ADA dan MELIHAT sejauh mana kita mampu menunjukkan rasa cinta kita kepada-Nya dengan BERSABAR =)

Semoga Hidup kita sentiasa dibawah redha Ilahi ~ :) aminnn <3

No comments:

There was an error in this gadget