About Me

My photo
Lahad datu/ Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Aku insan yang kerdil dijalan ini , Aku baru mula mendekati mencari apa sebenarnya keinginan hati ? Aku insan kerdil yang berserah kepada ILAHI.... Baru menjalani perubahan pada diri .... Aku insan yang pernah terlajak Pernah melakukan dosa insan yang hidupnya penuh pancaroba... dan kepada Allah aku kembali ... Berdoalah wahai sahabat ... Semoga aku mampu teus istiqomah dan perubahan ku ini di redhai ILAHI . Assalamualaikum .. Ana , Zubaidah .. Selamat Membaca :)

Wednesday, February 22, 2012

UNTUK POPUAN SENGAL YANG XSEDAR DIRI!! BACA KO NII!

hahahahahaha! 
ko tau sakit atii jugak ehh popuan???
what??? hate THIRD PERSON??
ko sedar x, ko tu yg jadi THIRD PERSON antara aku n dia.... !
korang start 9feb?? n FOR YOUR INFORMATION aku officially clash ngn apit 10 feb! 
SELEPAS KO ADA AND GATAL GI LAYAN JANTAN SIAL TU! 
ko tau ape msg terakhir die utk aku? yg ttbe jee msg xtntu psal ckp cmni
"ko sakitkan hati aku, sorry to say kite clash" 
xde pokok pangkal , xde angin xde ribut hujan sume .. dpt msg dr die macam tu .. hahaha! WTF!!!
aku cakap trus trg... aku xde simpan dendam kat ko or jantan tu da ... ckit pun x,,, tp ko bodoh sgt , tunjuk macam la aku nk ganggu sgt korang bdua, sial la korang bdua weeiii!
aku dh go on ngn life aku ... 
n MATI HIDUP BALIK pun , aku XKAN NAK JANTAN tu balik!! p mamposs la weeii...
ko nk tau x ape jantan tu ckp kat aku masa aku dpt tau sbb dia tinggalkan aku adalah ko? ko nak tgok ape die kata??? DEMI ALLAH , kalau ko tau , ko pun dh xsenang dduk la weeii...
aku masi simpan bukti2 kata2 die .. msge2 dia , aku xdelete langsung! 
kesian ko ... nak betaruh kee? korang xkan kekal lama la weii ,
aku kenal sgt dh muka n perangai BF ko tu!
kesian ko , 
n ko pegang baik2 kata aku ni ...

if he lies to me just bcoz to get you, he might lied to you to get ANOTHER... 

take a step! n get out from my life!

what comes around goes around~

ko tgok jee la, ko ngn aku , akan jadi setaraf xlama lagiii ..
silakan ko hidup dalam kebodohan ko!! 

good byeee!!





There was an error in this gadget